Jag känner sprudel!

Postat den 16 augusti klockan 11:29 i Vardagssnack,

Åh, detta året har jag kommit på att jag inte är särskilt förtjust i sommaren. Min hatårstid (vintern) har nästan fått sig en konkurrent. Denna sommaren har jag mer än någon sommar tidigare tänkt på julen, mörker, tända ljus, tjocka kläder och någon sorts dvala som vanligtvis drabbar många under vinterhalvåret. Ja, jag ser faktiskt fram emot den där dvalan.

Dom senste dagarna när det åskat, regnat, haglat och temperaturen har lagt sig något känner jag mig piggare än på länge ^^ Yey! Sprudel, glädje, inspiration m.m. är känslorna som just nu väller fram. Det känns faktiskt himla bra! Hoppas att det håller i sig länge! 

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här