1 advent

Postat den 01 december klockan 12:45 i Jul,

Det var många år sedan jag var så sen med att julpynta som jag är i år. Inte ens någon adventsstjärna har kommit upp i fönstret.. Jag skyller på halsflussen, jag har ju trotsallt sovit bort en hel vecka och sen när jag började bli frisk har jag tagit hand om flyttkartonger.
 
Jag var på Ö&B igår och fyndade tvålen på bilden för 10 spänn, så den står framme iallafall. Och jag ska se till att innan sänggång ikväll så ska både adventsstjärnan och adventsljusstaken ha hittat fram. Julgardinerna ska också upp.

Nu blir det till att ta tag i saker och ting. Hare gött! Hajj.

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här