Elf

Postat den 17 december klockan 13:57 i Jul, Musik/Film/Worldwideweb, Vardagssnack,

Varför har ingen visat mig Elf förut? Åh, definitivt en ny julfavorit! 
 
Jag är visserligen ganska så frisk nu, om man jämför med vad jag har varit, men när man är sjuk hinner man med måga filmer. Igår såg jag på Elf för första gången och det kommer med högsta sannolikhet bli ett fysisk exemplar av den i min ägo. Supermysig film!

Jag har ju legat hemma dom senaste fyra veckorna så jag i princip inte hunnit med julen överhuvudtaget... Vilket känns sjukt jobbigt nu när jag börjar bli frisk. Det känns som om jag ska hinna med fyra veckors julpynt/juldon/julmys nu denna veckan som kommer. Mamma var snäll och fixade pepparkaksdeg igår, så lite pepparkakor blir det i dagarna iallafall, men sen blir det nog inget mer. Jag är lite stressad över alla julklappar som ska inhandlas, jag vet inte om min kropp är redo att springa omkring bland människor och julrush än. Dagarna går och jag gissar att det bara blir fler och fler människor på stan desto längre jag väntar... Jaja, det löser sig. 
 
Men för att få till en liten fin avslutning. Jag hittade huvudpersonen i Elf i ett litet klipp. Varsågoda! Haha..

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här