En dag i våras

Postat den 16 december klockan 20:35 i Vardagssnack,

Nämen har man sett! Vilken fröjd! Satan vad jag längar utomlands. Se saker. Upptäcka saker. Sola och bada. Chilla. När man är sjuk och inte orkar mycket mer än att sitta upprätt framför datorn eller tv:n så har man gott om tid att gå igenom diverse bilder man har fotat genom åren. Hittade bl.a. denna bilden från i våras och nu sitter jag och drömmer mig tillbaka. Bilden är från när jag och Lovisa var i Montenegro. Det hade ju inte direkt varit fel att byta ut det vi har hemma nu mot det på bilden.. Hehe. 

Idag var sista dagen med penicillin så nu är det bara att hålla tummarna för att det inte finns någon efterhängsen bakterie som kommer att ta över i min kropp när penicillinet är slut. Jag gissar att det var det som hände i princip innan lunginflammationen. Jag hade ju halsfluss då. Och några dagar efter den penicillinkuren var över så fick jag lunginflammation. Men nu är jag trött på att vara sjuk så jag tänkte strunta i eventuella sjukdomar och bli frisk istället, bra plan va?

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här