5 från Ikea

Postat den 11 februari klockan 22:47 i Vardagssnack,

IKEA PS PENDEL | ÅKERTISTEL | ÅRSTID | GOTTIS | BYHOLMA 

Vill ha, vill ha, vill ha!

Alltså, jag tyckte det var jobbigt förr när jag inte hade pengar att köpa det jag ville ha, men nu är inte det problemet. Problemet just nu är att det inte får plats... Jag har faktiskt tänkt på det; Jag kan inte bo i en etta när jag flyttar hemifrån. Eller jo, om det finns ett ordentligt kök så. Men annars så måste det nog faktiskt bli en två:a, minst.. För det första så skulle alla mina grejer som jag har, och vill ha, inte få plats. Och jag gissar att jag skulle bli tokig av att bara vistas i samma rum hela tiden. 
 
Man får faktiskt drömma. Jag blir glad om jag hittar lägenhet så småningom över huvud taget.

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här