En döende Sara

Postat den 07 februari klockan 22:34 i

Jag dööööör!

Historia: Förra sommaren/hösten sökte jag in till Fastighetsakademin i Göteborg för att studera till fastighetsförvaltare, men jag kom inte in. Hela tiden sen dess har jag tänkt att det nog var bra just eftersom jag varit så himlans skoltrött, men att jag helt enkelt för söka in nästa år (alltså i år). Och detta har jag varit supertaggad på, och eftersom det är en utbildning som bara startar på hösten så har jag sett fram jättemycket till februari då ansökningen dit öppnar.

Jag satt precis och tänkte spana in nya ansökningsformuläret på Fastighetsakademins hemsida och upptäcker att "YH-myndighetens godkännande" saknas för att starta en fastighetsförvaltarutbildning. Med andra ord: Ingen fastighetsförvaltarutbildningsstart till hösten...  W T F ? ! 'Välkomna tillbaka hösten 2014'. Bajspruttar...

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här