En wow-dag!

Postat den 11 februari klockan 14:36 i Festligheter, Vardagssnack,

As figured: Så fort Johan kom igår som var det andra tankar som härjade i skallen, dock tog det roliga slut igår när han åkte hem och då blev allt återigen allmänt jobbigt. Och idag när jag vaknade och skulle byta morgonpeppingkort så möttes jag av denna bild... 
Idag är ingen wow-dag! Imorses när jag vaknade var allt bajsprutt och... ja, jobbigt. Vi behöver inte gå in på detalj. 
 
Sen när allt hade varit extremt-mega-jobbigt i ca två timmar så plingade det till i min mobil. Ett meddelade från facebook. "Jaha, vem är det nu som ska skryta om hur härligt livet är?" tänkte jag och blev faktiskt ännu mer putt... Det var tydligen Henrik Melin som hade skrivit till mig (man ser ju vem det är innan man får fram själva meddelande). "Vem fan är det?!" tänkte jag först, fortfarande asgrinig. "Jag känner ingen sån...". Men jag kände igen namnet från någonstans. Jag läste iallafall meddelandet och på två sekunder växlade humöret från suck-mästarinna till det raka motsatta. "GRATTIS SARA! Du har vunnit två semlor!" stod det i meddelande.
 
YEEEY! WOW! Det var precis vad jag behövde! Alltså, inga semlor, det tycker jag inte om... haha. Men jag vann :D Wihoo! Jag vann, jag vann, jag vann! (Sen att det var slumpen som avgjorde vinnarna har faktiskt ingen betydelse!)

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här