Tjiho!

Postat den 04 februari klockan 14:39 i Mat/Dryck, Vardagssnack,

Nästan två månaders arbete på Dressmann signat och klartt. Lite obekväma arbetstider, lite långt bort, men det visar väl bara att jag faktiskt vill och även om det kommer bli jobbigt för stunden så hoppas jag att det kommer att löna sig i längden.
 
För er som inte känner till det så är det Dressmann i Kungsmässan, Kungsbacka, som vill ha mig. Ca 2 timmar pendling enkel väg (inkl väntetid vid byte av tåg) kommer det att ta. Så som ni förstår behöver jag något att sysselsätta mig med. Någon som har något tips? Tips på böcker, spel, pendlingsmat och whatsoever är hjärtligt välkommet! 
 
Annars? Jag känner mig väldigt tacksam för att mina sjukligheter är över nu när jag läser i hur många andras bloggar som helst att bloggarnas ägare åkt på samma grejer som mig. Men man ska inte ropa hej förräns man hoppat över bäcken... Jag kanske åker på en omgång till O.O
 
Jahopp, då var blogginlägget klart, då saknas bara en bild! Det får bli en bild på min lyxfrukost häromdagen: Bananpannkaka (2 bananer + 1 ägg + 1 msk vatten) med frysta/halvtinade jordgubbar à la stavmixern. 

Kommentarer