Före/Efter

Postat den 25 januari klockan 15:47 i Vardagssnack,

Man kan nästan tro att jag var blond. Jag kände mig inte så blond, fast topparna var i och för sig väldigt ljusa. Jaja, det var förr. Nu för tiden är jag mörkhårig. Färgnyans 584 för att vara exakt. Det blev som färgen på håret på tjejen på färgpaketen. Och det blev som jag tänkt mig. Men nu när jag väl har denna hårfärg så känner jag mig väldigt blek... Usch! Fast det hör väl vintern till, att man är blek. Så jag tar det som det är.
 
Idag har jag varit på arbetsförmedlingen. En timma var jag där på "möte". Och jag kan ju säga som så att dom överraskade mig rejält. Man kan tro att det fått ett helt nytt koncept att gå efter sen jag senaste hade med dom att göra... Hah. Väldigt hjälpsamma och jag fick intrycket av att dom faktiskt ville hjälpa till och inte bara att dom "skötte sitt jobb". Så tummen upp för det! 
 
 

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här