Livet leker...

Postat den 23 januari klockan 17:35 i

... för en sjukling. Ja, det känns nästan så. Idag kan jag sitta upp utan att bli andfådd! Tänk vad livet är härligt ;)
 
Såklart är jag långt ifrån frisk, men att inte ha haft feber på hela dagen och kunna sitta upp en längre stund utan att bli helt utmattad väcker oanade krafter.
 
Alldeles nyss fick jag värsta behovet av att ladda ner appar i mobilen. Sagt och gjort! Jag har massa nytt i mobilen nu som jag ska spana in om det är lika bra som det påstods vara bland recensionerna. Tror jag ska göra det med en gång. Jag kände mig piggare nyss än vad jag faktiskt är (sitter här och flåsar nu -.-). Jaja. 

Nu är det nu! Peace!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här