På order från Johan

Postat den 22 januari klockan 19:36 i Vardagssnack,

Igår slog det till. Snorig, huvudvärk, öronont, feber och allt såntdär som hör till en härlig förkylning troligtvis influensa. Vid sänggång igår visade febertermometern 39,1 grader. USCH! Menmen, enligt en livsfilosofi: Ska man göra saker här i livet kan man lika gärna göra det ordentligt!
Kvällsmaten igår bestod av alvedon, halstabletter i olika former, nässpray i olika former, en järntablett (pga blodgovningen häromdagen) och te med maaaza hån-ugg. Som ni förstår kan man tro att jag inte lärt mig bokstäverna n och m då det bara ljuder b (eller p) när jag försöker säga ord som innehåller just m eller n. 
 
Idag har jag spenderat dagen hosisontellt. Antingen i sängen eller soffan. Att sitta upp gör mig andfådd och det är blogginlägget har tagit mig sjuuukt lång tid att skriva. Bara så ni vet. Hejdå. Krya på mig!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här