55 dagar kvar

Postat den 02 juli klockan 18:29 i Skolsnack,

Trots att det bara var ett år sedan jag gick i skolan senast (lite drygt) så känns det jättekonstigt att jag ska börja plugga igen till hösten. Idag fick jag mail från CSN om att jag är beviljad studiebidrag, samt en utbetalningsplan. Detta mailet gjorde att hela smältningsprocessen (om att jag faktiskt ska börja plugga) fick en ganska bra skjuts åt rätt riktning. Helt plötsligt insåg jag att det inte alls är lång tid kvar tills jag börjar, (jag var tvungen att räkna ut att det är) närmare bestämt 54 dagar kvar (om jag räknar med idag). 55 ! ! Börjar nästan bli lite nervös redan nu :P Hehe.

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här