En stycke blond tjej

Postat den 10 juli klockan 20:49 i Skolsnack, Vardagssnack,

Dammat av kameran. Ser min näsa konstig ut? Jag använde mina superskills i photoshop för att försöka klona bort solens reflektioner i bilden. Det gick väl sådär... Eller? Jaja. Jag testade motljustet. Tänkte att jag kanske kunde få till en ny profilbild i min "nya" hårfärg. Egentligen gillade jag inte någon bild, men det får duga såhär. Min förra bild har jag ju haft ett tag nu så.. Nu är det som det är. 

Idag tog jag med mig Johan till min framtida skola. Jag fick ett mail häromdagen att man kunde/skulle hämta ut ett mattekompendie så man kunde repetera matten till skolstarten. Eftersom jag ska bli ingenjör så är matten väldigt viktig i alla tekniska ämnen och det finns ingen tid till att inte klara matten. Därför rekommenderades det att hämta ut det där kompendiet och bläddra igenom det så man har lite koll iallafall innan mattekursen startar. 
När jag öppnade första sidan stod det om "De fyra räknesätten". Först trodde jag nästan att det var ett skämt, att vi skulle räkna plus och minus. Men påväg hem i bilen läste Johan högt ur kompendiet och det fanns faktiskt en hel del som jag behöver titta på -.- Massa begrepp som egentligen finns i skallen, men som måste ha lite hjälp på traven för att hitta fram. Så ja, nu har jag att göra om jag skulle bli väldigt pluggsugen någon dag... haha!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här