Hallandscrusen a la EOS 7D [pt 1]

Postat den 23 juli klockan 19:59 i Utflykter/Resor,

Som sagt, vi hade ju även med oss våra systemisar för lite mer seriösa bilder. Blev la sådär med den saken... Jaja, här kommer ena dagens resultat från min kamera.
Vi sprang omkring på Långsand både i och längs med vattnet. Majgaad vad perfekt väder vi hade! Lagom varmt med tillhörande lagom bris i lagom temperatur. Det fanns verkligen INGENTING att klaga på (förutom att jag trillade handlöst ner på grusparkeringen -.-). (Hehe, Rasmus fick höra heeela kvällen om hur synd det var om mig pga att min tå gjorde ont... ^^)
Vi grillade i solnedgången med engångsgrill, korv och bröd från Ullared. Åt ena hållet såg det ut såhär ↑, åt andra hållet såhär ↓. Meeegamysigt ^^
Sen gick solen i moln och det vi väntade uppenbarade sig. Solens efterfärgningar på himlen och mörkret. 
Jag fick användning av mitt nya stativ jag köpte på vägen ner till Halland. Ett riktigt spontanköp blev det även om jag velat ha ett stativ riktigt länge. Har aldrig riktigt kollat utbudet, men så stannade jag och Rasmus till på Scandinavian Photo i Mölndal och whoops så gick jag ut genom dörrarna med ett nytt stativ. Så kan det gå ^^
Ändå ganska nöjd även om vem som helst (i pricnip) skulle kunna ha tagit dessa bilder. Kuligt värre liksom! 
Dag 2 kommer en annan dag ^^ Hejsvej!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här