Hallandscrusen a la mobillinsen

Postat den 18 juli klockan 21:57 i Utflykter/Resor,

Jag och Rasmus tog minsann en minisemester till Halland tisdag-onsdag. Sjukt lyckad resa! Fint väder med grill i solnedgången på stranden, besök på Gekås, onyttig (megagod) mat, vi träffade en vän till mig, allmänt strosande och mycket tid spenderande vid havet. Vi hade såklart med våra kameror med oss och fotade långt in i natten innan vi tog av till min släkts lilla stuga där vi övernattade. På måndag ska jag nog ha tid att redigera lite bilder från kameran också, men tills dess får ni nöja er med lite vardagspixlar! Tjoflöjt.

Finns några till bilder på min Instagram.

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här