Morgondagens planer

Postat den 11 juli klockan 22:44 i Vardagssnack,

Nyplockade ögonbryn, nyfärgat hår (no more utväxt), nymaskat ansikte (kan man säga så? - använt ansiktsmask). Blev en liten pyssla-om-mig-själv-kväll ikväll. Hade varit gött att ta ett fotbad och fixat naglarna också, men det kanske blir av imorgon kväll.
 
Morgondagen ska spenderas med min käraste på Marstrand. Tänkte ta med mig kameran då den vilat på tok för länge nu. Så troligtvis kommer det äntligen dyka upp lite bilder här så småningom. Kanske inte imorgon, är nog ganska trött när jag kommer hem, och så vet jag inte när jag kommer hem heller för den delen. Den som lever får se! 
 
Nu ska jag nana, vi tänkte komma iväg relativt tidigt och jag måste ju ha min skönhetssömn. Godnatt!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här