Långhelg

Postat den 09 juli klockan 21:16 i Vardagssnack,

Ohlala! Ledig 3 dagar i rad ^^ Inte så pjåkigt!
 
Det känns konstigt att vara ledig mer än 1 dag nu när jag vara varit ledig 4 dagar dom senaste tre veckorna. Då när jag varit ledigt har jag mest koncentrerat mig på att bara chilla. Börja dagen med att sova ut och sen göra minsta möjliga... Haha, kanske inte så lyckat att göra det 3 dagar i rad nu? Det blir nog jobbigt att börja jobba sen igen då.
 
Jaja, det var det jag ville säga: Att nu tar jag långhelg! På vägen hem inhandlades diverse "fredagsmys" så nu ska jag se på nåt bra på tv och äta onyttigt. Det är jag värd! ^^ Godnatt!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här