När chefen är otroligt imponerad

Postat den 08 juli klockan 21:13 i Vardagssnack,

Idag var en fantastisk dag på Dressmann i Kållered! Så fantastisk att jag var tvungen att sms:a chefen (som har semester) om hur bra dagen gått. Och han blev så glad ^^ Han skrev att han var otroligt impomerad! Jag och min kollega slog försäljningssiffrorna från samma dag förra året (alltså 7 juli 2012) med över 25%! Och som mål har vi varje dag att varje kund ska (i snitt) handla en kalsong/ett paket strumpor, alltså 100% av kunderna. Idag handlad varje kund (i snitt) 2 kalsonger/2 paket strumpor, alltså 200%. Plus lite annat smått och gott som vi gjorde väldigt bra idag! Trots att det varit så fint väder. Så chefen var supernöjd och glad över att han har sånna duktiga säljare! Gött att kunna göra någon så glad :)
 
Annars senaste tiden så har jag jobbat. Typ. Rensat ogräs bland plattorna utanför ytterdörren. Städat lite. Gluttat kopiösa mängder That 70's show. Gjort massa god glass av puré:ad frukt. Letat lägenheter (om någon känner någon som vill bli av med eller hyr ut lägenheter i närheten av Högsbo eller Västra Frölunda så hojta!). Funderat väldigt mycket på att damma av kameran och ta en sväng med den. Ungefär så. Nu ska jag jobba imorgon sen är jag ledigt 3 dagar på rad. Lyx! Tjofräs!

Kommentarer