4 prinsessor och 3 prinsar

Postat den 12 juni klockan 18:09 i Festligheter,

Ingen missade väl att det varit prinsessbröllop? Nej, jag skulle inte tro det. Hemma hos mig var det tillkomst och för att bli inbjuden krävdes tiara/krona i fri tolkning. Jag kan ju säga som så att vissa gick in för det mer än andra.. :-)

Personligen smög jag omkring hemma utan krona. Jag åt av den goda maten fast var inte med på festligheterna. Fast å andra sidan hade jag varit med och hjälpt till att göra marsinpanrosorna till tårtan, så det räknades typ som inbjudan. Menmen, dom andra kandidaterna hade detta utseendet:
Jag hade en pojkvän hemma också, trevligttrevligt ^^

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här