Kroatien [pt 12] Shopping [pt 2]

Postat den 13 juni klockan 13:10 i Utflykter/Resor,

Förutom nya Converse köpte jag även med mig hem en ny parfym. När vi var på flygplatsen och gick omkring bland parfymerna hittade jag en SJUKT fin kartong, så jag gick dit och tog flasken som stod bredvid kartongen och den doftade underbart! Så perfekt - Snygg förpackning och underbar doft. Dock visade det sig att flasken inte alls hängde ihop med kartongen. Nope, flaskan jag fått tag på var den jag köpte. Den som hörde till den fina kartongen var tydligen slutsprayad.. Synd, men jag ska inte ha kartongen till nåt särskilt så.. ja ^^ Det blev bra ändå!

Även en lite ljuslykta fick följa med hem. Jag och Lovisa var inne i en souvenirbutik och jag föll för dom skelande ögonen med en gång! Den är gjord i lera så jag tvekade lite om jag verkligen skulle köpa den eftersom det var högst troligt att den skulle gå sönder på vägen hem. Men dom skelande ögonen ville bo hos mig! Ordentligt nedpackad med maaaaassa lager kläder klarade han sig hela vägen hem till Sverige ^^

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här