Detox - Dag 1

Postat den 04 mars klockan 11:17 i Detox, Mat/Dryck,

Nu gäller det att hänga med mentalt! Jag har varit vaken i snart 3 timmar och jag har aldrig velat äta bröd eller dricka kaffe så som jag vill nu... OMG. 
 
Jag har startat en detox idag. Eller kroppsrensning om man föredrar det. Men andra ord ska jag leva på frukt och grönsaker ett tag framöver. Och bara tanken på att kolhydrater är förbjudet får mig att vilja ha det mer än någonsin.. Mjölk (mejeriprodukter överlag) ska också undvikas. Just nu produceras saliv bara jag tänker på bröd. Hah. Jaja, enligt internet och dom som är expert på detox ska/kan man detoxa 1-2 gånger per år för att ha en fin insida. Får se hur det blir med den saken..
Dagens frukost! Blodgrape, banan, avokado och te.

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här