Detox - Dag 2

Postat den 05 mars klockan 11:19 i Detox, Mat/Dryck,

Mera frukost! Idag banan+keso, apelsin, avokado och te.

Vaknade imorse med huvudvärk från helvetet. Även under natten har jag vaknat tusen gånger pga av huvudvärk och behövt gå på toa. Samtidigt som jag lider av det tycker jag ändå att det är lite facinerande att man kan märka av reaktioner från kroppen så snabbt. Alla dessa toabesök beror på att man rekommenderas att dricka mycket vatten under tiden man detoxar. Gärna 2 liter vatten per dag utöver det man får i sig via maten och utöver dom rekommenderade kopparna grönt eller rött te till varje måltid.
 
Jag brukar ofta ta en kvällsmacka innan jag lägger mig och igår var jag mer sugen på bröd än någonsin. Jädrans vad jobbigt det var! Men, jag har bestämt mig, så jag kör med inställningen: "När man som minst vill något, är när man som mest behöver det". Så ja, desto mer jag suktar efter bröd, desto mindre behöver jag det. Punkt. 
 
Annars? Ja, igår var jag upptagen med att stå emot allt jag var sugen på. Idag ska jag göra matlåda till morgondagen. Dressmann i Alingsås needs me. Får se vad dagen har att bjuda på annars. Ciao!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här