Söndag

Postat den 03 mars klockan 19:53 i

Idag har varit en himlans bra dag! Jag började morgonen med att vakna utsövd (gick och la mig strax efter 8 igår.. haha). God frukost fick jag och ingen brådska innan jag skulle åka till Kungsbacka. Tog bilen dagen till ära, det var nämligen så att jag för första gång idag fått öppna Dressmann själv på morgonen. Och jag ville ju inte komma försent så ville inte riskera något genom att ta tåget idag... Så ja, bil it was. 
 
Hela dagen gick som en dans på rosor (fast utan taggar på stjälken!), och att det är söndag så man tjänar 200% kändes så himlans rätt idag. Och att man får bonus på tolv kronor i timmen för att man varit duktig gjorde ju inte dagen sämre heller. Så jäkla go dag!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här