Besatt

Postat den 09 maj klockan 13:52 i Vardagssnack,

Så himlans typsiskt... Alltid när jag skaffar ny design och känner mig nöjd med den så måste jag gå in ungefär en gång varannan minut för att titta på designen. Jag blir som besatt. Måste. Kolla. På. Designen. Jag varvar mellan Facebook, design, Spotify, design, facebook, design, instagram, design, slösurfa, design osv. Jag menar: Igår från klockan åtta (när designen var klar) tills jag stängde av datorn (ca 3 timmar) så ökade sidvisningarna från ca 15 till 90 (jopp, populär blogg ;]). Klart att någon själ kan ha varit inne på bloggen mellan 20 och 23, men jag tror att jag var en stor del i den där ökningen. 
 
Iallafall, nu idag när jag vaknat och hunnit smälta den nya designen lite så kommer kritiken mot mig själv. Är det inte lite rörigt? Är den gröna färgen verkligen så snygg? Känns inte bilderna lite.. fula, i den här designen? Var det inte bättre förut? Kan jag göra designen bättre på nåt sätt? Ska jag minska storleken på texten någonstans? Tusen frågor dyker upp i huvdet men inga bra svar. Och så är det varje gång jag skaffar ny design.
 
Oftast brukar jag lösa problemet med att låta allting rinna av mig. Intala mig själv om att det faktiskt ser bra ut och att man bara behöver vänja sig. Synd bara att det tar så himlans lång tid bara.. 

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här