EasyTone x2

Postat den 01 maj klockan 17:43 i New in,

När jag var i England i somras så köpte jag vita SimplyTone skor. Har aldrig varit nöjdare över ett par skor tror jag. Dock nu när dom varit använda sjukt mycket så har insidan på skon, bak vid hälen, börjat gå sönder. Så därför tyckte jag att det var dags att investera i ett par nya.
 
Jag vet inte riktigt varför, men jag hängde på sportamore.se och hittade sånna skor asbilligt i flera färger. Egentligen hade jag velat ha ett par svarta, men så ville jag så gärna ha ett par rosa också. Jag köpte dom rosa för dom skulle blir definitivt roligare att använda. Sen när jag väl köpt dom så beställd jag ett par till, ett par gråa (dom svarta var slut i min storlek). Bara för att dom rosa kanske hade blivit lite väl rosa på Dressmann. Så ett par rosa motionskor, och ett par gråa jobbskor. NÖJD! Och, jag kan ju säga som så att skorna är nedsatta 796 kr. Lätt värt att köpa skor där - dessutom 30 dagars öppet köp och gratis retur. Så om man beställer skor som inte passar när man provar dom är det bara att skicka tillbaka ^^

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här