Glossybox

Postat den 10 maj klockan 14:25 i Vardagssnack,

Den omtalade Glossyboxen - Nu har jag den också. Egentligen är jag väl ingen skönhets- eller makeupbrud, men det är nog mest för att jag inte riktigt vet vad det är jag vill ha, vad som finns eller hur /ofta/ man använder det. Jag har sett massa människor som öppnar sina Glossyboxar på Youtube och dom allra flesta får någon konstig röst och låter överdrivet glada när dom berättar om sina produkter. Det låter lite töntigt i vissa fall, men boxen har i alla fall sett väldigt fin ut! Så ja, häromveckan föll jag för grupptrycket och skaffade mig en prenumeration på 6 månader. 
 
Med andra ord kommer det dimpa ner en Glossybox till mig en gång i månaden 6 månader framöver. Och hör och häpna: när jag öppnade min första Glossybox kände jag mig lite som dom där tjejerna på Youtube när dom öppnade sina boxar. Lite lycklig inombords sådär. Boxen var verkligen superfin! 
 
Om ni vill kolla in hemsidan och läs mer om vad det är kan ni göra det HÄR. Tjoflöjt!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här