Hakuna Matata

Postat den 14 maj klockan 21:31 i Vardagssnack,

Okej, sex och en halv timma kvar tills jag ska åka och hämta upp Lovisa för att sedan åka till flygplatsen. Om man kanske ska börja packa? Jag testar en ny packteknik inför denna resan, s.k. sista-minuten-packning. Det måsre ju passa bra till en sista-minuten-resa? 
 
Resan kom väldigt plötsligt. I söndags kom jag på att det var dags att börja tänka vad som skulle med inför resan, men sen på måndagen hade jag annat inplanerat, och idag hade jag jobb i Kungsbacka inplanerat, och nu är det nu. Klockan 04.00 är alltså tanken att vi ska åka. Men jag har börjat med en ny grej: Hakuna Matata liksom. Inte oroa sig för dåtiden, inta oroa sig för framtiden, utan helt enkelt leva i nuet. Och det är precis vad jag ska göra i Kroatien!
 
Så hejdå med er! Hörs om en vecka igen! Pöss och kram!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här