Hemma!

Postat den 22 maj klockan 22:59 i Vardagssnack,

Det var riktigt skönt att få komma hem mitt på dagen idag. Klockan halv 5 andades jag in hemmadoften och snabbt som attan kilade jag upp till kaffebryggaren för att få svenskt bryggkaffe på första gången på en vecka. Myyycket smarrigt! 
 
Tänkte se om jag kan få in lite bilder i datorn imorgon eller vad som händer då. Jag känner just nu att jag inte har något grepp om verkligheten alls. Jag vet inte vad som händer, när det händer och var det händer det som komma skall (typ jobb och sådär). Så det blir morgondagens första uppgift efte frukost!
 
Btw, jag har haft tre Loka-flaskor på mitt skrivbord aaaslänge för jag tänkte fota dom och skriva värsta inlägget om dom nya smakerna. Men just för att smakerna inte är särskilt nya längre så har jag liksom gett upp det. Tänkte iallafall att jag kunde knäppa en bild (och ha lite som utfyllnadsbild), och säga att jordgubbsglassmaken var den enda som var god ;). Godnatt med er!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här