Kroatien [pt 3]

Postat den 28 maj klockan 08:18 i Utflykter/Resor,

Tuddeloo och godmorgon! Resten av bilderna från Kroatien ligger nu i Lightroom och väntar på att bli behandlade, med andra ord kommer det dyka upp massa bilder från Kroatien här i bloggen nu dom närmaste dagarna. Tänkte lägga upp det som Teneriffabilderna, dag för dag liksom. Hoppas det duger!
 
För att gå händelserna lite i för väg så ska jag berätta om när vi skulle checka in. Lagom mosiga båda två anlände vi till Valamar Club Dubrovnik Hotel på förmiddagen. Både hade varit upp sen 3 och inte spvit så mycket. Och rätt som det var så börjar Lovisa småfnittra lite lätt och rycker mig i armen. "ANDERS BAGGE!" viskar hon, "ANDERS BAGGE ÄR HÄR!". Hahha. Yes, jag vände mig om för att titta dit Lovisa pekade och mycket riktigt stod Bagge där och skulle också checka in. 
 
Och det kändes lite som om han följde efter oss dom följande dagarna. När vi var vid poolen var Bagge där, när vi var på utflykter och gick runt på egen hand och tittade oss om så såg vi Bagge och hans filmteam lite var som stans. Hans kamerateam kom och frågade oss om vi ville provsjunga för Idol som ska sändas i höst. Vi fick reda på att Bagge skulle hitta Sveriges nästa Idol utomlands. Med andra ord kan det mycket väl hända som så att jag och Lovisa skymtas i TV till hösten.
 
Och som avslut på detta inlägg: Givetsvis lite smygfoton på honom!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här