Någonting är på gång

Postat den 23 maj klockan 12:38 i Kreativitet, Vardagssnack,

Efter lite surfandes på nätet är kreativiteten på topp! Här ska sys! ÅH, jag blir så glad av bara tanken :D Fast vad det är jag ska sy blir en hemlighet tills det är klart. Däremot tänkte jag vara snäll och ge några ledtrådar: Det jag ska använda mig av är min Kånkenryggsäck, liggunderlag (som jag måste införskaffa mig först) och tyg. Någon som har någon gissning vad jag ska ha för mig? 
 
Update: Mamma köpte med sig ett liggunderlag hem från Maxi för bara 69 spänn, och tyg hittade jag hemma! Så här kommer lite bilder på det hela :) 

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här