När det inte kommer lika mycket in som det går ut...

Postat den 31 maj klockan 08:44 i Vardagssnack,

Det där med att leva livet en dag i taget går väl an ett tag, men nu blir det till att leva på budgetsidan ett tag. Det har varit resor, skor, kläder, objektiv, smink, skönhetsboxar, utelunchar, transportkostnader, Ullaredsbesök och massa andra saker som gör att den ekonomiska biten tryter. Och gissa vad? Jag är (i princip) arbetslös.. Heh. Inte för att jag har ångrat ett ända köp, för det har jag inte gjort någonstans vad jag kan komma på i skrivande stund! Men det kommer ju ett liv efter 21 års ålder.. Tro det eller ej liksom. Så.. ja, hej budget! En gång i tiden (för ett år sedan och livet innan det) fick man ju studiebidraget varje månad. 1050 spänn klarade man sig gott på, så det är mitt mål nu framöver. Cirkus 1000 kronor/månad (i alla fall ett tag) framöver! Önska mig lycka till O.O

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här