Överenskommelse och vårdepression

Postat den 04 maj klockan 22:33 i Vardagssnack,

Okej, vi kanske kan komma överrens om att jag inte gör mig sådär himlans bra framför kameran?
 
Jag passade på att testa motljuset igår igen när solen ändå var framme. Gud vad glad man blir när man får till rätt ljus i kameran! Inte för att det blev exakt som jag hade tänkt, men det blev definitivt åt rätt håll. Joho ^^
 
Annars så har jag en svacka i mitt arbetslösa liv. Och nu kan man ju tro att minus + minus blir plus. Men nej, så bra har jag det alltså inte. Förutom att jag går hemma om dagarna och är helt apatisk så är ju nu även hängig. Jag som trodde att våren hade med sig bara bra saker (förutom pollen). Jaja, det blir väl bättre...
 
Nu ska jag dra mig mot sängen för att tanka skönhet. Jobb står på schemat imorgon och jag hoppas på att alla Kungsbacka'bor strömmar in på Kungsmässan till Dressmann för att träffa mig så det blir mycket att göra. Alltid roligare att jobba då! Godnatt.

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här