Trött tjej

Postat den 05 maj klockan 18:55 i Vardagssnack,

Jag vet inte hur det har varit hemma, men i Kungsbacka har det varit sjukt fint väder hela dagen. Det kom in en kille i shorts... kanske kallaste laget. Men det var många som kom in med trekvartsbrallor och solbrillor. Fint väder är för övrigt lika med dålig affärsverksamhet. Vi var tre stycken på plats idag och det var typ två för många. Vilket gjorde att jag hade gott om tid att tänka på hur trött jag var hela dagen. Verkligt sjukt trött. Som vanligt skyller jag på pollena och medicinen mot dom. Usch!
 
En fundering jag har: Föreställ er att ni är i en butik. Där finns en person som håller på med varor och ställer i ordning produkter och städar bakom. Personen har även en bricka fram på tröjan där det tydligt står DRESSMANN på. Visst förstår man då att personen jobbar på just Dressmann? Idag stod en kvinna och tittade på mig ganska länge när jag höll på att städa och fixa i ordning bland kalsongerna innan hon frågade: "Jobbar du här?" Alltså, den sarkastiska Sara bara exploderade inombords och ville säga att jag jobbar på bondgård eller nåt. Synd, eller rättare sagt tur för kunden, att jag inte får bete mig hur som helst. Och ja, allt har varit jobbigt idag med -.- 
 
Nu blir det Sims för hela slanten. Det är min ny(gaml)a grej. Hajj!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här