Vaddå kamera-rea på CDON?

Postat den 11 maj klockan 22:20 i Vardagssnack,

Här får man ett mail om att årets största kamera-rea på CDON är i full gång. Givetsvis blev det till att scanna igenom sortimentet, men sen slutade det med att jag handlade till ordinarie pris ändå. Länge har jag nämligen sneglat på ett 50mm f/1.4 och när CDON hade satt upp "billigast på pricerunner" på just det objektivet så kunde jag ju inte annat än att slå till. Däremot handlade jag på rean också! En bra kameraväska att ha alla mina prylar i har aldrig funnits i min ägo, förrän nu då ^^ 

Testbilder på första bästa motiv ↑. Objektivlådan, mig själv i spegeln och en ros som jag fick av Johan häromdagen blev bland det första som blev förevigat med nya objektivet. Jag är sketanöjd! Vilken investering :D Efter första bilden, som blev en rakt-ut-i-luften-bild, dök det upp ett mycket sällsynt leende på mig. Jag såg nog anings störd ut när jag log så mycket att jag inte ens kunde stänga munnen. Yeey! Bra betyg kan man tolka det som.
 
Imorgon står det jobb på schemat igen men på måndag (om dte inte blir regnoväder) ska jag ut och testa skärpedjupet! 

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här