3 november

Postat den 03 november klockan 22:29 i Vardagssnack,

Jag borde säga nåt va? Det har ju gått ett tag sedan sist... Ganska många dagar. 3 november är det idag, 19 oktober skrev jag senaste inlägget. Idag var det dubbelt så många än vanligt som varit här och spanat in min blogg, trots att det inte är något liv här. Lite konstigt tycker jag, och roligt såklart, att folk undrar vad jag har för mig. Så jag får väl skriva några rader så ni har något att läsa.
 
Jag pluggar. Fastighetsakademin kör på så det ryker och när man tror att man nått högsta hastigheten så läggs ännu än växel i. Ibland funderar jag faktiskt på hur mycket en människa faktiskt klarar.. Veckan som kommer bjuder på fem prov, tre inlämningar och en (ev två) redovisningar. Skola 8-17 eller 9-17 varje dag. Ni förstår att jag inte riktigt har tid att sitta och klinka på tangenterna till bloggen va?

Det var tänkt att jag skulle baka bröd idag. För att göra något som inte var skolrelaterat och för att mitt bröd är slut. Men nej, det blev inte så. Jag vaknade av att jag hade en minihjärtklappning imorses. Det första som slog mina tankar imorses var hur mycket jag borde göra idag. Tvättid 10-14 var det ändå tidsplanerade, men annars var det bara att dra igång en hög växel och plugga på lite allt möjligt.
 
Det kommer nog fortsätta vara dålig uppdatering här ett tag, men jag finns på Facebook och Instagram och försöker faktiskt vara ganska så flitig där. Och i brist på annat så kommer en random bild från min Instagram. Mitt fina fönster <3 Hejsvej!
 
 

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här