Flisfodrade raggstrumpor

Postat den 10 november klockan 08:22 i New in,

Gud vad skönt att kunna få visa upp lite nya bilder ^^
För två år sedan köpte jag dessa u n d e r b a r a flisfodrade stickade raggstrumpor. Under den mörka tiden på året har jag använt dom sjukt mycket men förra året så började det bli ett hål under foten på den ena strumpan. Jag ville inte slänga dom förrän jag skaffat ett par nya och när jag skulle gå tillbaka till Indiska (där jag köpt dom) för att köpa ett nytt par så hade dom utgått ur sortimentet :-( *ledsen tjej*. Så det blev inga nya.. MEN, igår när jag var inne på Indigo (vid järntorget) så uppenbarade sig en hel korg med massa olika färger och mönster på precis sånna raggstrumpor! Suveränt ju! Och dessutom billligare än vad dom var på Indiska. Så nu äntligen har jag ett par hela. Funderar på att gå dit och köpa ett par till, fast i en annan färg då :)

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här