Frustration

Postat den 09 november klockan 11:41 i Vardagssnack,

Vad är det som händer? Ytterligare en vecka har gått sedan jag skrev senast, och dom senaste blogginläggen (som faktiskt är ungefär en veckas mellanrum mellan) så har jag tänkt att: "Nej, såhär kan det inte fortsätta. Jag måste blogga oftare". Men nu har det alltså gått en hel vecka sedan sist... Bah!

Jag blir så frustrerad. Alltså den här utbildningen jag går. FY SATAN VAD INTRESSANT! :D Jag blir så frustrerad när allt ska gå så jäkla snabbt. Jag skulle vilja fördjupa mig mer i allt som vi läser, men tyvärr finns ingen tid för det.. Hade utbildningen i sig inte varit så intressant som den faktiskt är hade jag hoppat av för länge sedan. Jag kan ju inte direkt säga att jag mår bra av den. Sover dåligt, pluggar dygnet runt och jag hinner knapp se några vänner eller familj. Som tur är så är det bara en vecka kvar nu på pluggeriet, sen går jag ut på LIA (Lärande i arbete = praktik) och ska praktisera ändå fram till jullovet. Så nu är det sista racet. Inte för det kommer bli någon roliga sista vecka, men sen kan jag chilla. Veckan som kommer erbjuder 4 prov, två inlämningar och en redovisning. Ska tydligen ut och härja på fredag också så... Lördag, vi ses i sängen!

Nu blire plugg, ikväll ska jag hem till Pernilla. Inatt ska jag hem till Sandvik och sova för att imorgon hänga lite med pappsen hans dag. Hare gött!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här