Julpyntspremiär

Postat den 12 november klockan 17:58 i Jul, Vardagssnack,

Jag har egentligen inte tid med det är. Jag är så stressad att det känns som att jag ska kräkas när jag sitter och pluggar. Men så råkar jag börja pilla med något annat (t.ex. att tjuvstarta julpyntandet) och vips så är illamåendet borta. Det är är både skönt och jobbigt att det är så uppenbart att det är skolan som påverkar mig så mycket. Skönt för att jag vet att det bara är en vecka kvar, sen är det chill ett tag, men jobbigt för jag vet att jag måste utsätta mig för det. Ska försöka lägga upp en annan taktik inför vårterminen...

Nu är det bara tre dagar kvar i skolan med två stora prov, en inlämning och en redovisning kvar. Sen är det ju dags för LIA. Jag ser ljuset! För övrigt fick jag reda på att det gick riktigt bra på proven förra veckan, en riktig överraskning faktiskt. Själv trodde jag att det skulle bli G och IG för min del, men kammade hem både G och VG. Gött. Hoppas denna veckas prov blir något liknande.

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här