På bättringsvägen

Postat den 29 november klockan 20:24 i Vardagssnack,

Sådär, då har jag testat på att ha halsfluss. Jag är långt ifrån 100% återställd men jag känner att jag är påväg åt rätt håll åtminstonde. Jag är vaken när man ska vara vaken, jag sover när man ska sova. Jag blir inte andfådd av att sitta upp, även om det känns som om jag bestiger trappan varje gång jag ska upp en våning. Men snart så ska nog även trappan gå som en dans. Äntligen har jag börjat packa upp alla lådor som agerat hinderbana i mitt rum och jag adventspyntar lite i samma veva som jag donar och har mig. Nu när jag börjar friskna till lite kommer även lusten tillbaka, det som står överst på min vill-göra-lista är att fixa nu bloggdesign och julmåla naglarna. Det känns som lagom helggöra för en halvsjukling som håller på att bli frisk.

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här