Vardagslyx?

Postat den 13 november klockan 21:19 i Vardagssnack,

Vilken lyx jag hade det imorses! Jag skulle inte vara i skolan förrän klockan 11 så i lite ovanlig ordning tänkte jag chilla på morgonen. Jag skulle dricka kaffe hemma, jag skulle äta frukost och jag skulle dessutom klämma in lite plugg. Tyvärr "hinns" det inte med på vardagsmornarna i vanliga fall så idag var det faktiskt riktig lyx!

Eller? Nja... Tyvärr blev det inte riktigt så lyxigt som jag har tänkt. Jag tänkte att jag skulle fota min lyx och blogga lite om hur lyxigt jag hade det. Att ens hinna med att blogga på morgonen är ju lyx i sig! Så jag fotade och sen satte mig för att redigera bilderna i Lightroom. Efter det har jag såklart svårt att välja vilka bilder jag skulle ha med i inlägget. Och just det, jag skulle bara kolla lite på Facebook... Haha, jag gissar att ni vet hur den historien slutade?

Bråttombråttombråttom! Hopp in i duschen och springa iväg till spårvagnen. Jag kan ju säga som sa att frukosten och kaffet stod kvar som på bilderna när jag kom hem. Dock var kaffe kallt och min frukost aningens torkad... Prutt -.- Och ja, blogginlägget kommer nu istället, nästan halv tio.. 
 
Två dagar i skolan kvar! Håll ut!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här