19 oktober

Postat den 19 oktober klockan 14:41 i Vardagssnack,

Dagarna kommer, dagarna går och inte blir det särskilt mycket bloggande. Kollade in här och såg att det var snart en vecka sedan jag skrev sist. Jag tycker att det känns som om jag gjorde mina bananomeletter igår... Heh.

Det är minst sagt lite som har hänt det senaste.. Bara denna vecka har jag haft tre prov och en redovisning i skolan. Plus ändrad civilstatus (som man så fint säger,) så ni kanske förstår att det inte funnits mycket tid för annat... Igår drog jag med två klasskamrater, Rickard och Björn, och Pernilla på Lights in Alingsås. Lyckad kväll! (Jag har för övrigt sagt upp mitt guidande i år om någon undrar, pga för lite tid.)
 
Inatt sov jag hemma i Sandvik och jag sov hela 12 timmar. Gissa om jag var trött? För övrigt väldigt skönt att vara hemma och lukta på min uppväxt, så att säga. Nepp, nu blir dagen laddad med plugg. Hare gött. 

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här