Flytt på G

Postat den 01 oktober klockan 19:36 i Festligheter, Skolsnack, Vardagssnack,

I flera dagar har jag velat berätta att jag ska flytta! 
 
Jag ville mest säga det. Kunde inte hålla tyst längre ;-). Till helgen, när jag är på plats i mitt nya place i Olskroken kommer jag skriva mer om flytten, men nu måste jag dock återgå till studierna - som varvas med packning i fulla muggar. Överallt står flyttkartonger och kassar med kläder ^^

Annars? Full fart i skolan som vanligt. Och dessutom är det snart dags för säsongpremiärgudiningen så har lite att plugga på gällande den delen med. Många bollar i luften här! Hajjhajj!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här