Inomhustajm no more

Postat den 06 oktober klockan 20:38 i Vardagssnack,

Måste bara flika in lite igen (trots att jag inte hinner egentligen). Alltså, jag har precis varit och handlat! "Eh, okej???" tänker ni då, men då ska jag förklara vad grejen är: Jo, när man bor på landet och inte har några gatlampor så betyder det (lite underförstått) att man inte går ut när det är mörkt. Punkt. Det vill säga att man, den här tiden på dygnet, inte går ut. Men.. (hihi!) det är precis vad jag har gjort nu. Jag gick en liten promenad till Ica (bara det är ju faktiskt kul, att jag kan  till Ica ^^) trots att klockan är "detärmörktutesådetärinomhustajm". 
 
Det känns riktigt bra att jag är så lättroad, det gör hela flyttgrejen ännu roligare än vad den redan är!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här