Söndagkvällsuppdatering

Postat den 06 oktober klockan 19:18 i Vardagssnack,

Stressad till tusen men sjukt nöjd över mitt nya boende! Har väldigt mycket att göra i skolan men vill bara flika in här en snabbis och meddela att jag lever. Innan flytten visste jag inte riktigt hur lång tid allting skulle ta så var lite väl tidsoptimistik då jag trodde att allt skulle vara klart vid det här laget. Men nej, lådor överallt, har inte bestämt ens hur jag ska ha alla möbler så.. Ja. Kan inte packa ner i lådor än för då blir det för tungt att flytta omkring möblerna. Så ja.. så var det med det. 

Men som sagt, sjukt nöjd! Nu måste jag kila, plugg på schemat innan kvällsmat och tidigt sänggång! Hejsvej.



Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här