17 september

Postat den 17 septemper klockan 20:07 i Skolsnack, Vardagssnack,


Vänner, ni vet, vanligtvis när jag kommer hem om dagarna nu förtiden är det antingen mörkt eller skymmning. Idag kom jag hem när det vad dagsljus. Fattar ni, dagsljus! ;-) Vi fick sluta klockan 14.30 istället för 17.00 idag. Lyxigt nog åkte jag bil till skolan idag så var hemma redan halv 15.30. Jag drog på mig min mysigaste outfit och i brist på annat att fota så får man ju ställa upp liksom. 

Har sedan jag kommit hem tagit en endaste lång paus från allt som har med skolan att göra. Ägnat mig åt att rensa bilder på datorn, sprungit omkring lite, varit ute en sväng och lite blandat. Sånt som jag inte hinner med nu när skolan är igång. Tänkte dock sätta mig nu innan läggdags med lite Fastighetsföretagande, får se hur diciplinerad jag är. Go'kväll!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här