2 veckor skola [check]

Postat den 07 septemper klockan 11:58 i Skolsnack,

Tiden bara rusar iväg. Jag har redan hunnit med att få betyg i en kurs, skickat in tre texter, gjort två prov, haft presentation för klassen två gånger och skaffat en hel drös ny vänner. Skolan har varit så intensiv att jag knappt förstår vad som händer. Allting görs i en enda lång händelse så jag hinner aldrig koppla av. 

Helgen består av plugg. Ingen vila här inte. Känner att en bostad i Göteborg är ett måste inom kort annars så kommer jag dö. Jag kommer nog inte att klara skolan om jag ska pendla 4 timmar om dagen utöver skola 8-17 plus att efter skolan vara en trevlig person och ha kontakt med folk från mitt "tidigare liv" (alltså livet innan skolan). Så återigen: Om någon vet någon bostad i Göttalaborg så hörs av er för guds skull! *desperat* 

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här