Du är en

Postat den 28 septemper klockan 19:07 i New in, Vardagssnack,

"Du är en" står det på baksidan av mitt nyaste materiella ting. Du är en ängel är tanken bakom. Jag tyckte det var fint.

Idag vaknade jag med ont i öronen, illamående, huvudvärk, halsont med tillhörande hosta och på tok för mycket snor i näsan. Snoret gick att snyta ut, sen dess har det inte varit något problem, men det där med att ha öronont är dock inte min melodi. Satan... Onödigt. Har frusit större delen av dagen också så nu tänkte jag ta varm dusch och sen krypa ner under täcket. Idag har varit en onödig dag rakt igenom så ska lägga mig tidigt så jag blir av med den här dagen... Typ så är mina planer iallafall.

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här