En paus i pluggandet

Postat den 01 septemper klockan 11:13 i Skolsnack, Vardagssnack,

Grundläggande ellära. Inte för att det är särskilt svårt, men för att det är mycket att hålla koll på, så kände jag att lite pluggmat skulle göra gott. (Och ja, när det är mycket att hålla koll på så är pluggmat alltid bästa lösningen ;-).) Så jag satte på te-vatten innan jag gick ut i trädgården och plockade ett äpple som sedan blev klyftor med kanel på. Och ja, blåbärste då. Goooott ^^. Sen var jag ju tvungen att lägga i ordning all lite snyggt så det skulle göra sig bra (och framför allt få plats) på bild. Nu ska jag återgå. Hejj!
 

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här