Ska du verkligen skjuta ner månen med den där?

Postat den 19 septemper klockan 17:38 i Musik/Film/Worldwideweb,

Åhh! Som jag längtat. Ända sen i oktober förra året när jag och Pernilla var på en spelning med Navid och Gudarna och dom då sa att en nya skiva var på gång har jag dött av längtan! Och nu är den äntligen här :D. Efter en första lyssning är "Kom dag kom" och "Ironi" bäst. Har dock bara hunnit bakgrundsmusiklyssna så det är mycket möjligt att det hinner ändras. (Klicka på bilden för att lyssna på skivan på Spotify)

Nu måste jag studera lite Fastighetsföretagande så provet imorgon inte blir något som jag har i tankarna under helgen. Hade varit gött att kunna släppa det och gå vidare med nästa projekt! Hajj!

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Börja med att skriva ditt namn

Stalker?

Din e-postadress (publiceras ej)

Hemsida eller blogg, om du har någon

Skriv din kommentar här