En varmblodig tjej som fryser

Postat den 09 april klockan 18:15 i Vardagssnack,

Peppar peppar. Jag glömde skriva det i senaste inlägget om hur bra livet rullar på. Och givetvis så passar naturen på att ta sin chans genom att höja min kroppstemperatur till drygt 39 och ge mig lite flashbacks sen tiden med igensvullnad hals, vilket jag också har nu. Bajs och prutt typ. Detta är inte okej!
 
Annars då? Jag kan troligtvis säga farväl till min födelsedag på fredag. No more praktik denna veckan. Jag har ont i hela kroppen. Man blir medveten om hur många kroppsdelar man har när man får sjuk-värker. Fryser eller är jättevarm om vartannat (dock svettas jag inte så febern gå inte ner...). Ja, jag kan fortsätta rabbla men jag gissar att ni fattar poängen? -Stackars mig!
 
Jag har så mycket att säga egentligen. Så lite ork. Ciao!

Kommentarer